📢 Totul despre rezilieri – ce trebuie să știi dacă vrei să închei contractul de cazare:
Procesul de reziliere a contractului este reglementat de Metodologia de Cazare 2025–2026, disponibilă accesând următorul 👉 LINK.
În perioada octombrie – februarie, rezilierea se face prin acordul părților, în următoarele situații:
- a) retragerea de la studii
- b) apariția unor probleme medicale, atât pentru studenți, cât și pentru rudele de gradul I,
- c) apariția unor evenimente deosebite în familie (divorț, căsătorie, decesul unei rude de gradul I, inclusiv frați sau surori ai/ale studenților)
- d) închirierea unui imobil
- e) luarea în spațiu a studentului
‼ Solicitarea de reziliere la Serviciul Cazare Studenți în primele 5 zile lucrătoare ale lunii, iar rezilierea devine efectivă în prima zi a lunii următoare. Până la data de 01 a lunii următoare, studenții care au depus cererea sunt încă considerați cazați și au dreptul de a sta la cămin, având obligația plății lunii în care a fost solicitată rezilierea contractului.
❓ Poți găsi cererea de reziliere pe site-ul cazare.ase.ro, la secțiunea DOCUMENTE UTILE și trebuie să fie insoțită de o copie a cărții de identitate și un act doveditor al motivului rezilierii.
🏠 După aprobarea cererii, studentul trebuie va prezenta administratorului de cămin chitanța de plată a regiei de cămin la zi și cererea aprobată, în termen de 5 zile de la data aprobării cererii.
⚠️ Atenție: În cazul în care studentul nu depune cererea de reziliere la administrator, acesta va fi considerat în continuare cazat în cămin, având obligația de plată a regiei.